جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
د

حوزه/ مهدی دوستی گفت: در یک ساعت اول ۵۰ هزار رأی به صندوق ها ریخته شده است که ۵۸ درصد آقایان و ۴۲ درصد خانم ها بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، مهدی دوستی با حضور در شعبه مرکزی اخذ رأی در بندرعباس پس از انداختن رأی خود به صندوق، گفت: قطعاً دو راهبرد مد نظر است که اول حضور و مشارکت حداکثری و دوم انتخاب بهترین گزینه برای هدایت کشور است که هر دوی اینها به دست مردم رقم می‌خورد.

وی افزود: آنچه که در عرصه بین‌الملل به یک سیاستمدار وزن می‌دهد پشتوانه مردمی است که نماد آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی همان انتخابات است و سیاستمدارانی که با بیشترین پشتوانه مردمی انتخاب شوند قطعاً قدرت بیشتری را برای گرفتن حق ملت ایران در عرصه بین المللی خواهند داشت.

استاندار هرمزگان ابراز کرد: ملت ایران همانطور که قبلاً با بصیرت و اشراف بهترین گزینه خود را انتخاب کردند و گزینه مطلوب را با رأی بالا برای کرسی ریاست جمهوری برگزیدند امروز نیز همین اتفاق خواهد افتاد و دست به دست هم برای آباد کردن ایران عزیز گام خواهند برداشت‌.

وی افزود: در یک ساعت اول ۵۰ هزار رأی در استان هرمزگان به صندوق‌ها ریخته شده است که ۵۸ درصد آقایان و ۴۲ درصد خانم‌ها بوده‌اند.

‌دوستی اضافه کرد: در ۳۰ دقیقه اول هر دقیقه ۱۰۰۰ رأی به صندوق‌های استان هرمزگان ریخته شده است.

نماینده عالی دولت در پایان از تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه برای تلاش در راستای افزایش مشارکت عمومی و پوشش لحظه به لحظه انتخابات قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha